Dokument

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti MPedu z.s.

platné od: 3. října 2018

  1. Úvodní ustanovení
    1. Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztahy mezi společností MPedu z.s., IČO: 07465645, se sídlem: Na Ostrůvku 234, 251 66 Hrusice, zapsanou v OR u Městského soudu v Praze, oddíl L, vložka 70891 (dále jen „poskytovatel“), a školskými zařízeními, právnickými nebo fyzickými osobami (dále jen „objednatel“), které mají zájem o realizaci programů primární prevence.
    2. Poskytovatel je neziskovou organizací poskytující preventivní vzdělávací programy zaměřené na biopsychosociální aspekty dospívání, na podporu duševního a reprodukčního zdraví, prevenci rizikového chování a podporu pozitivního klimatu ve školách.
  1. Předmět a forma služby
    1. Předmětem služby je realizace programů primární prevence (např. workshopy, interaktivní lekce, besedy, programové dny, adaptační kurzy, Dny prevence, tematické bloky, metodická podpora) dle nabídky poskytovatele.
    2. Programy jsou realizovány dle předem dohodnutého rozsahu, tématu, data, místa a ceny.
  1. Objednávka a uzavření smlouvy
    1. Objednatel zasílá poptávku e-mailem nebo prostřednictvím objednávkového formuláře přes webové stránky poskytovatele.
    2. Na základě poptávky vystaví poskytovatel nabídku programu. Smlouva o poskytnutí programu vzniká potvrzením nabídky objednatelem (e-mailem nebo jiným prokazatelným způsobem).
    3.  Potvrzením objednávky objednatel souhlasí s těmito obchodními podmínkami.
  1. Cena a platební podmínky
    1. Cena programu je stanovena individuálně dle typu programu a rozsahu služeb. Součástí nabídky je cena za poptávané programy a cestovní náhrada související s realizací (dle aktuální ceny pohonných hmot). 
    2.  Poskytovatel vystaví objednateli fakturu po realizaci programu se splatností 14 dní, pokud není dohodnuto jinak. V případě dotací se postupuje dle podmínek poskytovatele dotace.
    3.  Financování může být zajištěno z různých zdrojů – přes dotace (např. od MŠMT, KÚ, kraje, zřizovatele), rodiče, SRPŠ apod.
    4.  Poskytovatel není plátcem DPH.
  1. Zrušení a změna termínu
    1. Objednatel může zrušit objednaný program bez storno poplatku nejpozději 5 pracovních dní před sjednaným termínem.
    2.  Vzhledem k organizační náročnosti realizace programů si poskytovatel dovoluje upozornit, že při zrušení programu v kratší lhůtě si vyhrazuje právo účtovat storno poplatek ve výši 50% z dohodnuté ceny, pokud není domluven náhradní termín v přiměřené lhůtě (nejpozději v rámci aktuálního školního roku). Výjimky, kdy není storno poplatek účtován – závažné organizační nebo provozní důvody školy (uzavření školy např. epidemie, havárie, výpadek energií), vyšší moc (přírodní události, mimořádná opatření).
    3.  Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín programu ze závažných důvodů (např. nemoc lektora, vyšší moc – přírodní události, mimořádná opatření). V takovém případě se s objednatelem dohodne na náhradním termínu. Pokud nedojde k této dohodě v přiměřené lhůtě (nejpozději v rámci aktuálního školního roku), má objednatel právo požádat o úpravu fakturace resp. v případě, že již proběhla úhrada, o vrácení částky za nerealizovanou část programů.
  2. Práva a povinnosti smluvních stran
    1. Poskytovatel se zavazuje zajistit kvalifikované lektory a realizovat program na profesionální úrovni v souladu s odbornými standardy (viz Etický kodex lektora).
    2. Objednatel zajistí vhodné prostředí pro realizaci programu (učebna, technické zázemí, dohled nad účastníky apod.).
    3.  Obě strany se zavazují ke vzájemné součinnosti a komunikaci pro zajištění kvalitního průběhu programu.
    4.  Duševní vlastnictví – veškeré školící materiály (prezentace, pracovní listy, metodiky) zůstávají majetkem MPedu z.s., kopírování, šíření či modifikace bez prokazatelně doložitelného svolení je zakázáno.
  1. Ochrana osobních údajů
    1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy, zejména Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).
    2. Kategorie zpracovávaných osobních údajů:
      • identifikační údaje (škola, třída),
      • kontaktní údaje (e-mailová adresa, telefonní číslo pedagogického pracovníka školy),
      • údaje o účasti (téma a rozsah poskytnutých programů, počet účastníků),
      • údaje o zpětné vazbě (anonymizované hodnocení programů).
    3. Osobní údaje jsou získávány, zpracovávány a využívány výhradně za účelem plnění smlouvy,  vedení evidence o realizovaných programech, vyhodnocení jejich účinnosti a anonymizovaného zpracování dat pro statistické nebo evaluační účely. A následně archivovány v souladu s platnými právními předpisy. Údaje nejsou poskytovány třetím stranám, s výjimkou případů, kdy to stanoví zákon. Všichni zaměstnanci a lektoři poskytovatele jsou vázáni mlčenlivostí.
    4. Poskytovatel nemá povinnost jmenovat pověřence pro ochranu osobních údajů podle čl. 37 GDPR. V případě potřeby se můžete obrátit na kontaktní e-mail: info@mpedu.cz.
  1. Závěrečné ustanovení
    1. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé uzavřené smlouvy mezi poskytovatelem a objednatelem.
    2.  Veškeré spory se smluvní strany zavazují řešit přednostně smírně. Pokud smírného řešení nebude dosaženo, je místně příslušným soudem soud dle sídla poskytovatele.
    3.  Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky měnit. O změně bude objednatel informován nejméně 14 dní před jejich účinností.

MPedu z.s.
Ing. Martina Štorcová – předseda spolku
info@mpedu.cz
+420777649900
www.mpedu.cz